arcetar tecrübem yok ama okuduklarım ve izlediklerime göre nişanı geldiği gün doğuranda var üç gün, bir hafta, daha fazla bekleyende var. Doktorunuzun numarası varsa bilgi verin isterseniz ama telaş yapmanıza gerek yok bildiğim kadarıyla.. sağlıkla kucağınıza alın inşallah