izobellaaa-_- Kızlar bugün bebeğimi görmeye gittim 220 gram 20 cm nasıl sizlerin nasıldı kıyaslama değil ilk bebeğim merak ediyorum 🥰🤭
Pcoslubiranne izobellaaa-_- boyunu soylemedi. 17+3um adete gore ama kilosu 220 gram cikti.haftan 18+6 dedi.Cok iyi dedi.Benim ilk gebeligimde iri bebekti.
izobellaaa-_- Pcoslubiranne benim haftam kesin 17+3 de öyle çıktı işte inşallah iri yarı bi bebek olur 😀😀
Pcoslubiranne izobellaaa-_- muhtemelen ama doguma kadar cok degisir o.ben oglumu da 37+1 de 4 kilo dogurdugum icin
izobellaaa-_- Pcoslubiranne ben normal doğum istiyorum o yüzden bebeğin çok kilolu olmasını istemiyorum ya
Pcoslubiranne izobellaaa-_- benim ilki sezeryan 4 kilo oldugu icin normal gelmedi.Beslenmenize dikkat ederseniz cok kilo almaz.