bebisimbenmmm Ss1 evet canim ben acıkınca da midem yanıyor ac olmamaya çalış maden suyu süt iyi geliyor tuzlu ve yağlı da yakiyor bunlar dışında ben hepsini yapsamda bazen sebepsiz de yanıyor bebek baskı yaptığından yani 😊
BaharIlaslan Ss1 olmazmıığğğ. Önceden çok fazla su içen biri deildim ama şimdi 20litrelik sebil 4gün gitmiyoo. kanamıyorum suya karpuza. Hepi soğuk soğuk bşeyler içesim var 🤦🏼♀️ Miğde yanması zaten hiç bitmiyo uzandığım zamn hemen boğazımda bi acı su
goflak Bende bu ara böyleyim neyin nesi anlamadim. Ayranı soguk soguk kafama dikiyorum. Esime soda aldirdim o bile bana misin demiyor. Bu ne yangini anlamadim boyle 😂😂😂😂
goflak Ss1 hic sormadim valla canim aklima gelmedi. Sıvı cok tuketiyorum. Bide bebek cok baski yapiyor surekli tuvalet ihtiyaci oluyor