Gozde0709 öncelikle masallah diyim size sevinin buna gerçekten gebeliği dibine kadar yaşayan biri olarak söylüyorum ki bıktım artık ne kusmam geciyor ne mide yanmam gözümü açamıyorum uykudan surekli halsizim. Doktorum bu sağlıklı gebelik demek ki hersey saglikli ilerliyor diyor ama bence alakası yok annem abimde hamile olduğunu bile anlamamış abim masallah 5 kilo nur topu gibi sapasaglam bir çocukmuş.