gamzeysfgl doğurunca da uyku yokki kuzum ya ben paronayağım sürekli nefesini dinlerim çocuğun bi köpeğim vardı 6 günlükken annesi öldü gece 4 e kadar çalışıyodum işe yanımda götürüyodum saat başı emziriyodum eve gelince de her saate alarm kurup kalkıp mama verip nefesini kontrol ediyodum annelik provamı köpeklerde yaptım 😄