Kızlar ben pruluton iğne kullanıyorum şöyle ki başlarda kanamam olduğu için vurundum sonra erken doğum riski derken nerdeyse 14. Haftadan sonra da düzenli kullandım haftada bir taki 28. Haftama kadar 28. Haftadan sonra ise 5 günde bir vurunuyorum şuan 32+4 üm 14. Haftadan öncede kanamadan dolayı 3 tane felan vurunmuştum özellikle şu son 1 haftadır bacaklarım ve kalçalarım çok kötü özellikle akşamları oluyo ayakta kalmıyorum erken doğum riskinden dolayı çoğunlukla yatıyorum böyle nasıl anlatsam ayağa kalkınca yürüyemicek gibi hissediyorum kendimi bacaklarım da ki his gidiyo gibi felan bi tuhaf oluyo kalçalarım zaten berbat durumda size sormak istediğim bu iğneyi kullanıpta böyle olan var mı ben iğneden mi acaba diyorum belki de kan değerlerimde düşme olmus olabilir kan vercem bide size sorayım dedim