Mustafaalpinannesi Hanımlar birşey sormak istiyorum bazen kalp atışı şeklinde pıt pıt birşey hissediyorum genelde sol kasığımın orada anlayamadım hıçkırık olabilir mi ? Hafta 29+6 bugün
Busraaltsoy Mustafaalpinannesi evet hıçkırık canim benim bebegimde hep hıçkırıyor 🤗😍karnim bile zıplıyor bazen😂35+2
serpilctn Mustafaalpinannesi evet benimde 35+5 haftalik karnımın sol alt tarafında ritmik bi şekilde küçük küçük hareketler olur o hıçkırık işte 😀🥰🥰🥰🥰🥰yerim onun hıçkırıgini
Mustafaalpinannesi Busraaltsoy benim karnım hareket etmiyo o yüzden merak ettim aslında heralde ilerleyen zamanda olacak çok güzel bi hiis😌❣️
nfssultan1 Yaa ne güzel bir histirr 😍 Acaba hıçkırmaya kaçıncı haftada başlıyorlar çünkü bende günlük olarak pıt pıt hissediyorum ama hareketleri henüz sanırım
Busraaltsoy nfssultan1 o hıçkırıktır canim bebegin hıçkırıyor 30 lu haftalarda hıçkırdıginda hareketide belirgin olacak😍
nfssultan1 Busraaltsoy Yaaaa yerim kii o zaman ❤️🙊😍 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize de inşallahh 🤲
Mustafaalpinannesi serpilctn çoookkk güzell Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahh 🙏🙏☺️☺️