Sezya valal orası çok sıkıntı dün gittim Pendik şifa hastanesine doktorum izinliymis nst falan yapildu6 neyse nöbetçi doktora ulaşılamadı yatış yapalım dedinmisti ama doktora ulaşmadiklari için doğumun başlarsa doktor yok burda doğum yapamazsın diyip başka hastaneye gidin diye resmen kovdular Allah’tan ki sancılarım hafif şuan evde istirahat ediyorum çoğalırlar mecbur devlete gidicem gibi