kahvesever__ dmlkrcck sabah nişanım gelmişti gece suyum gelmişti bir gün hastanede bekledim ertesi günü doğum olmuştu
biranneadayiyim dmlkrcck haftalarimiz aynı canm bende hiçbir belirti yok karnım bile düşmedi senin düştü mü
dmlkrcck Sezya ay hayırlısıyla doğum yapalım valla ben evde yürüyüşe başladım açılmam kolay olsun diye
Sezya dmlkrcck küçük Bi çocuk olunca benim oturma gibi Bi durumum yok maalesef 😊 aslında bayramı geçirsek iyi olur diyorum ama yine de vaktinde gelsin sağlıkla inşallah 🤲
Sedaa_5 Bende 32 haftalık hamileyim nişan hangi renk oluyor bide nasıl geliyor pıhtı şeklindemi akıntı gibi mi bilgi verirmsiniz
dmlkrcck Busramzcgl tuvalette peçeteyle sildim jöle gibiydi akıntım ve kan vardı şimdi hastanedeyim açılmam olmuş 1cm
Sezya dmlkrcck canım nişan geldikten sonra bebeğin hareketlerinde azalma oldu mu acaba. Dün benimde ara ara 2 kez geldi. Sanki çocuk çok hareket etmedi gibi hissediyorum. 37+5 im bu arada