Aytiii Bu gün detaylı ultrasona gittim…ultrasona göre bebegim 1 hafta geride..doltor normal dedi…sizce 400 gr 20.4 normalmidir? sizin çocuklarınız kaç gram, kaç haftalık?
MerveEbru Aytiii 21+2de ultrasona girdim 406 gram olduğunu söylediler canım. Senin bebeğin kaç haftalık ?
Mihribancglr Aytiii doktor normal dediyse sıkıntı yoktur herkesin bebesi kilolu olacak diye birşey yok
Mysaa Aytiii canım her çocuğun gelişimi kilosu farklıdır kıyas yapmak doğru değil zaten ortalama kilosunun 50 100 gram asagısında o da doktor zaten 1 hafta geriden geliyor diye demiş . Şimdi burda sana biri zayf dese morelin bozulcak benim çocuğum su kilodaydı dese yine kafaya takıcan normal olması gerektiği gibi birkaç haftaya toparlar bence takılma
Aytiii MerveEbru 20.4 haftalık ama son adetime göre 21.5 haftalık canım Rabbim sag saglim kucagına almayı nasip etsin bebegini Amin
MerveEbru Aytiii yani canım her bebek özeldir o yüzden çok kafana takma doktoruna sağlıklı olup olmadığını sor sağlıklıysa zayıf veya tombik olabilir bu gayet normal 😊
Aytiii MerveEbru bana nedense az geldi de ondan endişelendim..birde 1 hafta geride olmasıda beni üzüyor
Mysaa Aytiii hiç endişelenme canım bu haftalar alma verme haftası normal benim tam 23 de doktor 550 gram dedi haftasıyla uyumlu gidiyor dedi baktım nette ortalama kilosu sonra diğer oğlumun ultrason kağıtları duruyordu ona baktım onunda aynı hafta kilosu bu kadarmış demeki normal dedim kendi kendşme burda asırı kiloyu görünce insan düşünüyor ama normal saglıklı yani üzülme sende
MerveEbru Aytiii bu olabilicek bisi canım benimkide geriden geliyordu bebek büyüdükçe geriden gelme olayı düzeldi dilerim sendede öyle olur çok kafana takma bu durumu 🥰