Psikolog 31+5 haftalık hamileyim ve Salı günü doktora gittiğimde Doktorum idrarımın kötü olduğunu söyledi fakat ben İdrarı yapmaya gittiğimde Tuvalete kafam başka bir duruma gitti ve idrarın son damlalarını verebildim doktora yani çok az verebildim. Doktorda bunun üzerine idrarın kötü görünüyor dedi ve bir sonraki sefer yine aynı durum olursa Antibiyotik vereceğini söyledi. İdrarın kötü çıkması neye sebebiyet veriyor, başına gelen var mı?
Marygur Psikolog enfeksiyon canım tekrar öyle çıkarsa antibiyotik kullandırır. Benim hamileliklerimdeki en büyük sorunum bu idrar enfeksiyonu umarım ilaçla atlatırsın.
Aysegul30 Canim bendede var idrarda enfeksiyon kum bakteri bide 2 haftadir protein kacagi var +1 di dün gittim 15 ken 30 olmus Allhtan tansiyon dengede diye suan icin korkma ama bi hafta et tavuk vs protein li sey yeme dedi korktum 35+5 im 2 hafta ya kadar dogumu yapariz oncede olabilir acil bisey olursa dedi