ben 10. haftamda yaptım ve 32. haftama kadar da bi çok kez kullandım uçak riskli gebeliğim olmadığı için sıkıntı olmadı. 5 haftalıkkende türkiyeden fransaya araba yolculuğu yaptım arabmız bozuldu 5 güne anca vardık😂 hic bisey olmadı yani yolculuk yapmak bebek için riskli değil eğer hamileliğin sıkıntısız geçiyosa