Benimde elim ayağım çok şiş 2 haftadır . 36+6 olduk . Sol elim tamamen hissiz . Kan sulandırıcı iğne başladık hergün . Anne tarafı ve ben de genetik lenfödem var . Kalp damara sevk etti bulunduğum ilçenin iline ama imkansızlıktan gidemedim umarım birşey olmaz . Ellerim sürekli ağrıyor