Hanımlar size birkaç sorum olacak? Gebelik için hacamat yaptırıp faydasını gören oldu mu? Ve soğan kürünün? Birde soğan kürü yemekten sonra tüketilir mi? Ramazan olduğu için iftardan sonra yaptım ılınmasını bekliyorum içmek için? İftardan sonra yaptığımı sahur da da içebilir miyim ılıtıp ? Soğanı kabukları ile mi koyup kaynattınız? Beni aydınlatabilir misiniz 😁 şimdiden teşekkürler