Tugba94 Benim 3 haftadır başım dertte😩 3 haftada iki kez idrar yolu enfeksiyonu oldum, aynı zamanda böbreklerimde büyüme oldu stent takmak zorunda kaldılar. Ve şuanda gene enfeksiyonum var. Bol bol su içiyorum idrarda kan var, ne kadar dikkat ediyorsam edeyim evden hariç hiçbiryerde lavoboya gitmiyorum. Bu nedenle evden bile çıkmıyorum o derece piskolojim bozuldu.. Günde 3 lt yakın su tüketiyorum.. Soğuk almamaya dikkat ediyorum.. Vucut nerden nasıl üretiyor enfeksiyonu hiç bilmiyorum ama Allah yardımcımız olsun.. 😩