Egeninannesi_16 guzel_anne1 ben manuel lansinoh aldım daha doğum yapmadım ama bugün kurdum denedim çekim gücü baya iyiydi hatta biraz sıvı bile geldi kullanışlı olur inşallah diye düşünüyorum elektrikliler çok pahalı