Merhabalar arkadaşlar ben bugün hastanede gelirken İETT otobüsleri binmistim tam inecektim duran araba hareket edip eni fren yapınca ben çok sert bı sekilde savruldum kendimi tutamadigim için kendimi çok kastım kasiklarima ağrı belime ağrı girdi o anın sinriyle ağladım yanimda oğlum vardı bı 4 yaşında kendimde 27+4 haftalık hamileyim elim ayağım titredi o an şuan evdeyim ama bilmiyorum biraz tuhaf bı halim var karnımmi kasılıyor belime çok az sancı giriyor piskolojik mi bilmedim bilgisi olan sizce ne yapmalıyım hastaneye gitsemmi yada normalmi