pitircikannesi1 Merhabalar 11 haftalık gebeyim. Salı günü kontrolüm vardı kan tahlillerinde karaciğer enzim değerlerim yüksek çıktı bu durumu yaşayan var mı çok tedirgin oldum. 2 ekimde tekrar kontrolüm var yine yüksek çıkarsa gastreotoroliji bölümüne sevk edecekmiş
OgretmenEva Sürekli takip edin, kontrollerinizi aksatmayın. Bir arkadaşım da benzer sorunları yaşadı. 31. haftada doğum yaptı bebek ve anne de şu anda çok iyi ama zorlu süreçlerden geçtiler. Hiçbir sıkıntı yaşamadan kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi🙏🏻
pitircikannesi1 OgretmenEva inşallah doktor kontrolünde olacağım zaten sürekli . Internetten araştırdım tehlikeli bir durummuş Inşallah benim değerlerim de düşer. Çok ilaç kullanmış idim dahiliye doktorum ona bağladı ama bilmiyorum.