Merhaba arkadaşlar 40+2 haftalık gebeyim. Sancım yok. Bugün bayram öncesi son kontrol için gittim. Ebeler vajinal muayene yaptı alttan uyardılar 3cm açıklık oldu. Lekelenmem olmuştu ama eve gelince yoğun kanlı akıntım oldu. Nişan sanırım bilmiyorum😅 ama sancım falan yok hastaneye gitmeme gerek var mı sizce ?