rana_mdova04 10+4üm. Bugün daha doktorda görüşmem vardı. Doktor kasık bel sırt gibi ağrıların hepsinin normal olduğunu söyledi. Bulantılar da dahil. Yükseğe uzan dolaba, hareket et; iki eğilip bükülmeyle ağrıyla bir şey olmaz siz hasta değilsiniz hamilesiniz demişti. Çok ekstra bir şey yaşıyorsanız zaten anlarsınız diye düşünüyorum o zaman acil müdahaleye gidilir. Yoksa bu anlattığınız tarz ağrılar bebeğin sağlıklı olduğunun göstergesi. Kas gelişiminin iyi olduğunun göstergesi, çünkü hareket ediyo kesesiyle. O hareketler bizde böyle ağrılar yapıyor😊 güzel düşünelim güzel olsun, her şey olağan akışında