guzel_anne1 Mry70 Problem biter mi 33 haftalığım hala hala uykusuz geceler bu diş yüzünden. Ama ilaç vs. Kullanmıyorum canım
bayanukuslu Mry70 canım bıgğn 3.gün 3 günden beri ağrı çekiyorum. 20lik diş. Çıkıcak yeri yok gömülğ dişim. Dişçiden reçete alıp doktoruma mesaj attım. Onay aşdım iç diye. Şuan içiyorum sabah akşam. İnşallah geçer bayrama kadar
morsumbul Mry70 36+4 haftalığım ölüyorum zırıl zırıl ağlıyorum apse yaptı dişin antibiyotik verdi 2 gün oldu içeli ama nasıl bir şey ise etki etmiyor git gide daha daha şişiyor
bayanukuslu morsumbul canım geçen ay bende öyle oldum yüzüm baya şişmişti. Antibiyotiği içtiğim ilk 2 gün yüzüm daha çok şişti sonra yavaş yavaş inmiye başladı
Eminekelesogz Mry70 ya ebe de doktor da kullanmazsan iyi olur diyince bende kullanmak istemedim acikcasi