Esragocmen Merhaba kızlar doktorumuz %90 kız dedi hem anlamı güzel hemde kuranda gecen değişik isimler onerirmisiniz
bayanukuslu Esragocmen biz kız olursa sahra ismini düşünüyoruz canım ☺️ Kız olursa eşim erkek olursa ben koycam ismini ☺️ Cinsiyetimiz belli değil daha ☺️