Kizlar bu hastanede doğum yapan yapacak arkadaşlar var mı acaba
Gizem--16 ben 11 ay önce doğum yaptım 🤣
ogrencianne35 hastane nasıl ilgililer mi nasıl davranıyorlar
Bende bu ayın 30 unda yapacağım inşallah özlem ballı ya gidiyorum Dr olarakta
Seymadefne benim doktorum anlaşmalı oraya bizde yapicaz inşallah
Gizem--16 bende 1 yıl önce dogum yaptım çok ilgililerdi Allah razı olsun
Gizem--16 ben çok memnun kaldım embiye hn takibindeydim herhangi sorun yaşamadık
Irem_cakir teşekkürler canım ☺️