ipekveatlas valla bana da herkes bu çocuk doğmaz diyordu canım hiç ağrım olmuyordu çünkü ama gece 2 de bi ıslaklık hissettim heralde nişan geldi dedim koştum banyoya bide baksam iç çamaşırım kan içinde bide durmuyor, hemen üstümü değiştim eşimi uyandırdım hemen hastaneye diye, gittik açıklık yok, sancı hiç yok 20 lerde, ultrasonla baktılar herşey yolunda ama kanama öyle şiddetli ki bez yetiştiremedi ebeler altıma koymak için, nereden geldiğini anlayamadılar,dediler kanla beraber bebeğin suyu da geliyor durmazsa acil sezaryen, sabaha kadar bekledik 8.00 de doktor eşini ara bebeği riske atamayız sezaryene giriyoruz dedi ve 8.47 de kavuştuk 💙