Kızlar başınıza hiç geldi mi bilmiyorum şuan 33+5 oldum.Dün bademi tuz eşliğinde yedim biraz fala mı tuz tükettik bilemedim zaten ödem ve şişkinliğim vardı gece yarısı bir uyandım el parmaklarım falan katılmıştı baya sonrası sabah uyandım dilimde biraz hissizliği ve çenem de hafif sağa kaymışlık hissettim şuan biraz sanki iyiye gidiyor ama çok endişelendim size danışmak istedim.Hani sadece gülümserken sanki sağa kayıyor biraz ams sabahtan daha iyi