Mrvll Sybabyss düşmesi gerekmiyor ki doğum için. Benim karnım ufacık ve bayağı yukarıdaydi. Kanalda değildi. 38+2 de suyum gelerek 38+3 de normal doğum yaptım, sancıyla indi bebek demek ki doğum sırasında.
Sybabyss Gul1998___ sağol canım yaa banada öyle geldide kaynanam inmeye baslamıs dedi heycan yaptım bende😀
2kizanasi Sybabyss göbek deliğiniz daha dik duruyor karşıya bakıyor yani resimde onun aşağı inmesi lazım bide göğüs ve karın boşluğuna yumruğumuzu koyunca tam oturuyorsa oda düşmüş veya iniyor demek
unkowngirl Kalçanızın üzerinde ağrı hissediyorsanız adet olmuş gibi karnınız düşmeye başlıyor demektir 🌸 heyecanlı zamanlar…
caganin_annesi Sybabyss benim karnım hiç düşmedi doğuma girerken baktım aşağı inmiş, herkesin düşmüyor boşver 😂