Arkadaşlar merhaba bugün bi arkadaşımdan öğrendim özel hastanede 10 bine yakın bi tutara doğum yapmış detaylı fatura alıp hastaneden sgk ya şikayet etmiş normalde özel hastanelerin devletin belirlediği tutardan alması yasakmış ama doktor parası şu bu altında yüksek tutar cikariolar şikayet edince sgk 6 bine yakın parasını iade etmiş böyle bi durum yaşayıp yapan varmi aranizda ?