Merhaba hanımlar.Ben 33+5 günlük hamileyim dün afedersiniz vajinamda kaşıntılar başladı dayanamaz hale geldim doktora gittim.Maya mantarı varmış, fitil verdi 1 hafta kullan keçicek dedi.Ben fitili kullanmaya başladığımdan sonra afedersiniz akıntım çoğalmaya ve rengi değişmeye başladı. Sarı yaşılımsı renk oldu doktora sordum fitil yapmaz infekseyonla alakalıdır tedavi sonrası düzelecekdir dedi.Lakin benim fitilden önce öyle sorunum yoktu.Mantarla ilgili tedavi alam hanımların başına böyle birşey geldi mi? Normal mi bu?