Muhkubhuma Merhabalar,bende 36+2yim☺️ Aynı şikayet bendede vardı,birkaç gün önce doktor kontrolüne gittim doktorum tuzu tamamen kesmemi,bol su içmemi söyledi,peynir özellikle zeytin yeme dedi. Gerçekten ayaklarımın bacaklarımın ödemi indi,tuz atmıyorum yediklerime.Tabi tamamen gitmedi çünkü bebeğimin başı aşağı döndü onunda etkisiyle hala var ama asla kafam kadar değil artık😄