Esra-0751 Haftamdayım. Bugün kontrol için gittiğim de gün vermeleri gerektiğini ama dolu olduğunu söylediler ne yapıcam bilmiyorum kaçıncı haftada doğum yaptınız yardımcı olurmusunuz içimi rahatlatmam lazım ağrılarım arttı ama sancım yok 🤷♀️
Kubra1853 Esra-0751 maşallah bugun yarın dogrursun bnce 😂bn 33 hafta oldum acılmam var bnide erteliyolar 2 hafta daha dayansak ignelerle duruyor minoş kızlarım sanırım 35 haftada alcak doktor
charlottececi Esra-0751 ay masallah 😔 37’yi geçirdiklerini düşünmezdim hiç 🙈 sağlıkla gelsinler. Ay dikkat edin. İnşallah sağlıkla biran önce kucaklarsınız 🙏🏻 Ben 31. Haftama gircem bugün benim karnim asiri gergin sizinkini düşünemiyorum allah yardim etsin 🙏🏻
fatma24--- Esra-0751 ee siz 37.hagtaya gelmeden önce size 1 hafta önceden planlı randevuneden vermediler..
Esra-0751 TazeAnne06 Hayırlı zamanda doğsunlar böyle giderse 40. Haftayı görücem de dayanabilirmiyim bilmiyorum😂 karnım aşırı gerginleşti her an patlayacak bomba gibi sancım gelirse acilden girip doğurucam artık hayırlısıyla
Esra-0751 charlottececi Allah razı olsun hepimiz sağlıkla hayırlı zamanda doğuralım inşallah bu haftaya kadar öyle bmyle geldik ama bu hafta ikiz gebelik ne demek daha çok anladım taşımak çok zor
Nidakilic 34+5 teyim bir çocukta su azalması olmuş 7 saat sonra doğum yapacağım. Aşırı heyecan ve kaygılıyım umarım 37 yi görmeyi çok isterdim
Esra-0751 Nidakilic Allah sağ salim kucağınıza alıp evinize dönneyi nasip etsin ikiz psikolojisi daha zor çok zor son zamanlar inanın artık sadece ihtiyaçlar için kalkabiliyorum belim şiddrtli ağrıyor karnım sürekli sert ve acı verici
Kubra1853 Nidakilic canım dogum yaptın mı inşallah saglıkla bebişleri kucagına alırsın bnde ikiz bnmde erken dogum riski var 33+4 olduk sanırım 35 e kdr dayansalar alcklr bnmkileride
Nidakilic Amin inşallah, 37 haftadasınız sizde benim bildiğim max 37 de alıyorlar. Umarım sizlerde sağlıklı kavuşursunuz bebeklerinize
Esra-0751 fatma24--- Malesef her defasında başka doktor oluyor geçen hafta gittiğim asistandı bana gün veremiceklerini 15 gün sonra gelmemi söyledi 😒 1 hafta sonrası için randevu buldum doktor sana niye doğum tarihi vermediler dedi yer yok dolu dedi bekliyorum çok saçma sistem hastane rezalet gerçekten