Canım normal degil bence ben şuan 28 haftadayım ve doktorum bebeğin 1 buçuk kilo kadar var dedi ve daha 40 haftanı doldurmadın o zamana kadar da alır demişti bana ben süt içemiyorum onun yerine meyveli kefir ile destekliyorum hergün beyaz peynir kuru yemiş meyveler sık sık yiyorum ve iki öğün yemek yiyorum ekmek tüketmiyorum sebze yemekleri ağırlıklı gidiyorum yoğurt yumurta ceviz araştırıp yemelerimi ona göre belirledim ben mesela pekmez kuru üzüm hurma bunları ara ara atıştırmalık olarak tükettim