Kızlar regl tarihimden 3 gün önce test yapmıştım silik çıkmıştı kuruma felan demişti buradakiler sonra regl tarihimde regl oldum ve 2 gün sürdü bugün 3. Gün leke şeklinde geliyor kesilecek gibi hiç böyle olmazdı 7 günü doldururdum anlamadım ne olduğunu üstüne görme dedikleri bu mu acaba bilgisi olan var mı