Kızlar merhaba yarın 38+1 oluyorum. Dr son kez kontrole gel doğumu planlayalım demişti bayram bitimi için. Kan tahlil sonuçlarımda enfeksiyon olduğu çıkmış. Acaba yarın gittiğimde doğuma alır mı aranızda bunu yaşayan var mı ? Şimdiden teşekkürler hepinize ☺️