Elayfers daha öncesinde çok kanal tedavisi yaptırdım ama o şekilde bir bez falan uygulanmadı. Zaten gebe olduğunu söylersen ona göre tedavi uygular. Dolguyu belki yapmaz geçici dolgu yapar, benim önceden kanal uygulanan dişimin dolgusu düşmüştü uyuşturmaya da gerek yoktu yani yine de iki ay kaldı zaten doğuma riske girmeyeyim diyerek tedavi olmadım. O tarafı kullanmadım bir süre geçti kendiliğinden ağrı. Son trimesterda tekrar başladı, şimdi birkaç kez ağrı oluyor, süt falan içiyorum bol bol bebek bendeki kalsiyumu da emiyor diye
doğumdan sonra gidip tüm dişlerimi yaptırcam sanırım hamilelikte çok çektim 😅