Busakkk Kızlar bugün ağdaya gitmeyi düşünüyorum ama kimi son zaman gitme diyor erken doğuma sebep olur diyor tam 34+0 ağda yaptırmak istiyorum ne yapayım sizce bu zamana kadar hamilelik de iki kere gitmiştim
Gzmnrayd Busakkk canm ben 34.hafta dunngittim agda her zaman temiz is.37 .haftada cati muaynesi var yine gitcem mecbur
Minikburun Dr kontrolün yakın zamanda ise bi sor bence. Benim de şuan 34.hafta ve ağdaya gideceğim mecbur
Busakkk Minikburun bayramdan sonra kontrolüm o zaman alttan muayene falan da yaparsa temiz olsun diye de şey ettim 🤦🏻♀️
Gzmnrayd Minikburun 37 de cati.muaynesi var benm yaptrmadiysaniz biraz bekleyn sizde bn gbi bir daha bir daha gitmezsiniz
Minikburun Busakkk doğru haklısın ben dr a sormadım fakat bir sorun olacağini düsünmüyorum dr a bu soruyu soranlar varsa bizi aydınlatabilirler miiii sevgili anneler 🎉
Sude1 Ben 32 haftalıkken falan sormuştum ama erken doğum riskim vardı şimdi ertele demişti canım izin vermemişti 34 te tekrar sordum gidebilirsin sorun olmaz demişti erken doğum riskiniz falan yoksa bi sorun çıkacağını sanmıyorum