Merhaba anneler 🌸
Bugün özel klinikte kadın doğum uzmanı bir doktora randevu alarak detaylı ultrasona girdim.
Maalesef doktorun öngörüleri olumlu yönde olmadı.
Bazı anormallikler tespit etti.
Amniyosentez önerdi.
Yarın için tekrar çağırdı. Bebeğin pozisyonuna bağlı olabilir tekrar detaylı inceleyelim dedi.
Her şey Allah’tan elbette ilk duyduğumda çok üzüldüm. Eşim de çok üzüldü hatta ikimizde karakter olarak farklı olduğumuz için eşim benim üzülmeme sinirlendi üzerine büyük tartıştık. Umrumda olmadı çünkü o an aklım sadece bebeğimdeydi. Doğana kadar her şey müphem. Sonuçta doğduktan sonra da başka sorunlar olabilir bu konuda inancım tam.
Rabbim herkese hayırlı haberler duymayı nasip etsin 🤲🏻