Ağrısız gebelik olmaz der doktorum. Yani göbek deliği de ağrır, kuyruk sokumu da, rahim de, bel de aklınıza gelen her yerde ağrı olur. Şiddeti insanı yoran, asla geçmeyen ya da düzenli şiddetli gelen bir ağrı olmadıkça korkma demişti doktorum. O gün bugündür valla hamileliğim kafa olarak çok rahat geçiyor. Ne mesaj atıyorum ne rutin kontroller dışında hastaneye gidiyorum bebek de çok iyi hamdolsun. Rahat olun doktor dışında kimseye kulak asmayın. Allah korusun birinin ağrısı bir sorundan kaynaklanır bir başkasının ki klasik hamile krampidir bunu muayene olmadan kimse anlayamaz.