Daha once basına boyle bır olay gelen oldu mu bilmiyorum ama ben detaylı ultrasona gırdıgım de bebegın gobek kordonun da kist oldugunu doktor soyledı anne karnında bebege zararı olabılır dedı kalp atısını dusurebılır dedi ınsllh bır sey olmazsa dogum dan sonra o kisti alıp patolojıye gonderecek ınsllh bır sey olmaz ama gecen gıttıgımde benı cok korkuttu doktorum su an 32 haftalık gebeyım ayrıca üçüncü bebegım