Merhaba, öncelikle anksiyete geçmişiniz olduğu için bununla bağlantılı olabileceği izlenimi verdi anlattıklarınız ama normal bir endişe de olabilir. Çünkü dünyaya bir insan getirmenin sorumluluğu aslında oldukça ağır. Çoğu kişi bunun farkında bile olmazken hassas ruhlu insanlar düşünür, endişelenebilir. Ne yazık ki hala toplumumuzda insanların evlenmeleri ve çocuk yapmaları bir tabu olmaktan çıkamadı. Farkında bile değiliz ancak bir gorevmiscesine sirayla yapiliyor bunlar. İnsanlar kendi ic dunyasini kesfedemeden, kendini gerceklestiremeden baska sorumluluklarin icinde buluyor kendini. Ben de boyle hisseden biri olduğum icin sizi anladigimi düşünüyorum. Şu noktada yapilmasi gereken mevcut durumunuzu en iyi sekilde degerlendirmeniz. Anne olduktan sonra da cift olmaya devam edeceksiniz ve cocugunuz size daha once tatmadiginiz mutluluklari tattiracak. Ve ilk hamilelik en yeni deneyimlerin ilk kez yasandigi bir yolculuk. Umarim tadini cikarabilirsiniz 🙏🏻