Kızlar merhaba yeni katıldım aranıza 🤗
5+4 haftalığım kesem ve bebek göründü tüm testler kese boyutu vs herşey çok güzel tek sıkıntım kese rahim ucuna yerleşmiş en ufak bi harekette düşer dedi doktorum kimildamaya korkuyorum bu durumu yaşayıp gebeliğini devam ettiren oldu mu kese büyüdükçe üste çıkar mı yoksa aşağıya doğru dusermi kanama alanı yok etrafı temiz bu arada