Evet emzirdim çünkü çok iştahlı bir kızım var. Sütüm de çok güzel geldi gerçekten. Tavsiyelerim ise doğumdan evvel bu linkini attığım ebenin videolarını dinlemen. Süt gçe gelecek diye birşey yok. Herkes geç geleceğine inandırdığı için geç geliyor dedi. Sen kendine inan. Doğum yapacağın hafta su tüketimini arttır. Zaten sütün var ama tek sorun uca inmesi. Bir gün evvel hurma ye ve duşta ucu hariç göğsünü ovala derim.