Elif210419 1 buçuk aylık evliyim,hamileliğim kan testinde çıktı sonra düştü değerlerim, diğer ay hamile olabilir miyim? Kimyasal gebelikten sonra sürekli kimyasal gebelik olan var mı bende ya da eşimde sorun mu var? Cevaplarsanız sevinirim🤍
Muzlupuding Elif210419 kimyasal gebelikten sonra sağlıklı gebe olma ihtimali yüksek diye okumuştum bi kaç kişiden :)
Deletedmom_12 Elif210419 çok gecmis olsun ben 2 defa yasadim ust uste. 4 ay dinlendim sonrasında saglikli yiyecekler yedim Folik asit kullandim Bana sorarsan 2 kez regl geçir icin iyice temizlensin. Biliyorum beklemek zor ama daha cok yeni evlisin. Kimyasal gebelik bazı kişilerle çok tekrarlıyor