66 kiloyla başladım hamileliğe suan 80 kiloyum sağlık ocağında aşı oldum bugün hemşire 9 ayda almam gereken kıloyu bırden aldığımı söyledi bu normal mi yoksa kendımı çok strese sokmustum test sonucundan dolayı buna da bağlı olabılır mi ve suan 18+2 hamileyim