Nur_1 https://imgyukle.com/i/RhX6J6 16.hafta itibariyle böyle görünmeye başladı yani yarım olarak bu normal mi benim uygulamada mi bı sorun var🙏
3babymom 3babymom ayy inşallah büyümüştür 😂😂😂 belki de o yüzden yarimdir 😂 bilemiyorm baya güldüm 😂 smdi böyleyse doğuma yakın bebeğin tek kafası mı kalır dersiniz 😂 ancak ekrana sığar
smglplt1453571 Artık bebeğin cinsiyeti belli olduğu için alt kısmı göstermiyorlar benimkide aynı 16 +5 haftaligiz ama cinsiyetimizi daha öğrenmedik
3babymom smglplt1453571 doktorunuz tahmin etmedi mi hiç smdiye ogrenmeniz lazımdı ben 14/15 de öğrendim
smglplt1453571 3babymom en son 12+2 haftalıkken gittim doktora bı tahminde bulunmadı inşallah bayramdan sonra doktora gidip cinsiyetimizi öğreneceğiz