gizosk domtorum bgn 38 oldugum halde istersen alalim olmus bu bebek dedi ama ben biraz daha beklemeyi tercih ettim 38+6gun verdi.Eger bir sikinti yoksa biraz daha bekleyebilirsiniz diye dusunuorum.Cunku okudugum kadariyla anne karnindaki 1 gunu disaridaki 10 gunune bedelmis