[silindi] Kızlar dünden beri sol kasığımda ağrı var ve gitmiyor sizce normalmi sizde yaşadınızmı ?tedirğin oluyorm oturup kalkınca ağrısını daha çok hissediyorum
ilkbebekim [silindi] hamile misiniz? Hamileyseniz eğer doktorum ilk aylarda adet ağrısı gibi rahim kasılmaları yaşamanın normal olduğunu söylemişti. Ben çekiyorum adet sancısı gibi kasılmalar, adet olucam sanıyorum hatta ama normalmiş
[silindi] ilkbebekim evet hamileyim 16+6 ilk aylarda yaşamıştım evet adet ağrısı gibiydi bu farklı sanki sol kasığa ağrı oturmuş geçmiyo 🥲
ilkbebekim [silindi] doktorunla bir konuş istersen ben daha 8 haftalık olduğum için çok bir şey söyleyemicem, belki o zamanlardan geçmiş anneler vardır yardımcı olurlar şimdi :)
[silindi] ilkbebekim teşekkür ederim 🙏 ablam kız çocuklarında oluyor bende yaşadım ama seninkinin sebebini bilmiyorm dedi bende burda bilgisi olan tecrübeli annelerimize sormak istedim yoksa hastaneye gidicem akşam