Benimde 30 mm çıktı detaylı ultrason da öğrendim. Doktora gidemedim daha bayramdan sonra gideceğim internetten araştırıp bakınca baya tedirgin oldum felaket senaryosu hep.. inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Bazen çok korkuyorum bazen de stres yapma düşünme diyorum kendime