1eda8 Kızlar 37 haftalık doğum yapanlar varmı bebekleriniz kaç kilo yanına verildimi nasıl 37 de doğumum olcak 13 gün sonra tedirginim
Nurbyk0306 1eda8 bende bekleyim burda merak ettim Banada bugun doktor 36 37. Haftalarda dogum yaparsin dedi korkuttu😑
Melismomyy 1eda8 37+4 te doğumum oldu 3095 kg ve hemen yanıma verildi bebeğim 🤗 Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🙏
Deniziafak 1eda8 37 haftalık 3 kilo 1 cm açılmam varmış normal doğum istiyorum 5 Mayıs 11 Mayıs arası bekliyoruz dedi doktor
bebisveannesiiii Nurbyk0306 doktorunuz neden öyle dedi acaba bende 36+1 haftalığım doğum korkusu sardı iyice 38 den önce gelsin istemiyorum
Kevsermucize Nurbyk0306 cnm bnim bebgin karnida 1 hafta geriden geliyo bilgin varmı bnada Dr öyle dedi korkuyorum 31 haftalık
Aysencim 1eda8 tatlım oğlumu 37+6 da doğurdum. 2830 du yanıma verdiler kalmadı küvozde kızımıda 37+3 te alacak doktorumuz. Şuan 36+0 ız son 9 gün 🙈
1eda8 Aysencim ay çok rahatladım 35 haftalığız şuan 37 de alırız dedi ikinci sezeryan birde çift rahim liyim ilerleyen haftalarda gelişmiyorlar şuan 2650 37 ye kadar 3 olsa bari inşallah kalmazz
Eda_Esen 1eda8 36+5 ile geçen hafta bütün doğum yaptım bebeğim yanım da uyuyor çok şükür hiç bir sıkıntımız yok kendini strese sokma haftası kötü değil
Aysencim 1eda8 kalmaz canım içini ferah tut sen. Zaten 9. Ayına girmiş oluyorlar birşey olmaz Allahın izniyle ❤️
1eda8 Aysencim ayy dimi inşallah zaten ciğer geliştirici yaptık 34 de ondan içim birsz daha rahat bakalım