Asyaaa35 Kontrolden geliyorum 38+3üm bu arada. doktorum suyunun azaldıgını söyledi ultrason uzmanı bi baksın dedi baktı ve oda alt sınırda oldugunu söyledi ama idare eder dedi doktorunuz karar verecek dedi doktoruma yollandı sonuc kötü çıksaydı yarın için sezeryen demişti ama bi kaç gün daha idare eder salı günü tekrar gel dedi . Böyle birşey yasayıp normal dogum yapanınız oldumu acaba? Normal dogum istiyordum ama şuan bunu duyduktan sonra bebegimi riske atmak da istemiyorum Çatı muayneside yaptı bu arada çatın iyi ama açılman yok ve bebek kanalda değil dedi
ElifPeker06 Asyaaa35 benimde az da 38 hafta oldu bugün bol süt proteini yüksek olan bol havuç suyu ve su tükettim geri çoğaldı tavsiye ederim özellikle kefirde çok protein var su zaten en az 2.5 litre günde içmek gerekiyo
Asyaaa35 ElifPeker06 su cok tüketiyorum sütte günde bir bardak iciyorum havuc suyunu sordum doktoruma önermedi aslında çok şekerli dedi Normal gidiyordu ama baya düşük gördüler ne olacak merak ediyorum 😌
hulyagks Asyaaa35 şlerli şeyler suyu artırıyormuş. Benim bu yüzden suyum fazla aklında bulunsun. Ekmek patates seker
Temmuz12_ Bende 29 haftalık hamileyim, suyum 22 haftadan beri alt sınırda, çok korkuyorum, ne yapmam gerekiyor bilmiyorum, doktorum bol su iç ve istirahat dedi, bebeğimin gelişiminde şükür bi sorun yok ama insan ister istemez üzülüyor moralim çok bozuluyor 😏😏
Asyaaa35 Temmuz12_ senin haftanda daha erkenmiş canım ama doktorun kötü konusmadıysa sende çok düşünmemeye çalıs insallah duzene girer
Alpisinannesii Temmuz12_ bende şu an 23 haftayım ve suyumun az olduğu söylendi ne kadardı suyunuz acaba ?
Temmuz12_ Asyaaa35 evet haftam erken, 22. Haftamda 3 gün yatışım yapıldı kontrol altında tuttular bi sıkıntı görünmedi suyu sabitti, dün kontrolüö vardı 29.haftaya girmiştim doktor suyun azalmış dedi su gelişin oldu mu dedi bende hapşırırken sanki bişey geliyor akıntı gibi dedim bi ped verdi koydum sonra nst ye bağladı, ped ve nst de sıkıntı çıkmadı normal akıntı, bebeğin gelişimi de hatasıyla uyumlu ama korkuyorum, Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah ❤️
Asyaaa35 ElifPeker06 öylemii😌 arttırmaya calısayım o zaman sade süt pek icemiyorum ama yoğurtta yiyorum gun icinde
Temmuz12_ Alpisinannesii 22.hafta ölçülerinde 8 buçuk 9 cm çıkıyordu su hep o şekildeydi, şuan kaç cm bilmiyorum ama azalmış dedi doktorum
Ervasll Alpisinannesii merhaba aynı haftada doktorum bana da söyledi. Ne yaptınız arttırmak için bebeğe bi zararı oldu mu sonrasında nasıl bir yol izlediniz bana yardımcı olur musunuz?
Asyaaa35 hulyagks salı gününe kadr ne olur tüketsemde bilmiyorum tekrat bakıcak aynıysa veya dahada azaldıysa sezeryana alacak
Alpisinannesii Ervasll öncelikle kaç cmdi suyunuz? Ben her sabah bir çay bardağı havuç suyu tükettim ondan mı bilmiyorum şu an normal seviyede 29+2 deyiz
Ervasll Alpisinannesii doktorum onu söylemedi sınırda değil ama olması gerekenden az dedi bol su içip istirahat etmem gerektiğini söyledi
Minikbirkalp Benim de ilk oğlumda suyum sınırda çıkmıştı hatta evde suyum geldi gelen su avuç içi kadar birşeydi ama normal yaptım dogumumu havuç suyunu önermişti benim doktorum sizde deneyin isterseniz
Alpisinannesii Ervasll her sabah kalkar kalkmaz taze havuç suyu sıktım 3 tane falan 1 çay bardağı yapıyordu o da onu içtim bi de en az 3 litre su içiyordum ama bunlarla ilgisi var mı bilmiyorum 6 cm di en son gittiğimde 17cm olmuştu
Alpisinannesii Ervasll inşallah artar sizinde bol bol dua ettim ilk az olduğunu öğrendiğimde doktor belki bi mucize olur falan demişti bol bol su içmeme rağmen azdı suyu çok çok üzülmüştüm daha çok küçüktü çünkü detaylı ultrasona girdiniz mi böbreklerinde falan problem yok dimi
Ervasll Alpisinannesii çok şükür bebekte bir problem yok dediğiniz gibi havuç suyunu uygulayacağım bende ama şeker testi yaptırma zamanım geldi o da şekerimi çıkarır mı diye düşünüyorum olmadı 2 hafta bu havuç suyunu uygularım sonrasında bırakırım içmeyi şeker testini yaptıracağım hafta havuç suyu içmem