Izm123 Gebeliğim kızlar. Karnım top gibi şuan.ve göbek deliğimin üstünde çocuğun sanki saga sola kaydığını hissediyorum. İnternette göbek deliği altı hisseler yazıyor. Burda olması bu kadar hareketli olması normal mi? Sizce nasıl bu haftalar???
Esra33-34 Izm123 18+3 aşırı hareketli ıkıncı gebelıgım bu. Resmen vuruyo. Mesane tarafımda bazen gönek deliğimin etrafına vuruyı bazen baya aşşağıya 😀
Ikrasmom1 Bizimki de çok hareketli doktora dedim hareketli olması güzel istediğimiz de bu dedi ama doğunca bize baya çektirecekler buna eminim 😅
Ikrasmom1 @Izm123 bizde 32. Haftadayız daha da bi sertleşti hareketleri pıt pıt atmayı da geçti canımı acıtıyor 🤦🏻♀️